4.600 de premii oferite in campania Grant’s si GRUP SAPTE "Tu ce lasi mostenire generatiei viitoare?"

In urma campaniei "Tu ce lasi mostenire generatiei viitoare?", derulata de Grant’s si GRUP SAPTE in perioada 5 – 23 decembrie 2012, 4.600 de cumparatori au fost premiati cu sticle Grant’s 0.05l, butoni suflati cu argint, set de 2 pahare Grant’s si rame foto din piele, anunta un comunicat Atelier Sapte.

Mecanismul promotiei s-a bazat pe abordarea de catre hostessele Grant’s a consumatorilor de whisky, in zona de bauturi alcoolice din magazine. Cu ajutorul unei tablete si a aplicatiei care a fost realizata pentru campanie, consumatorii alegeau calitatile pe care ar dori sa le lase mostenire generatiei viitoare. In functie de raspuns, le era sugerat un cadou Grant’s. Cei care achizitionau o sticla de Grant’s (0,7 sau 1L) primeau unul din premiile inscrise in promotie. Aplicatia a fost testata de 49.000 de persoane, dintre care 4.600 au achizitionat produse Grant’s.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related