A doua editie a campaniei Unilever Food Solutions – „Inspira personalitate evenimentelor speciale” a fost implementata in 219 restaurante

Intre 1 septembrie si 1 decembrie 2012, Unilever Food Solutions (UFS) si the Syndicate au desfasurat, pentru al doilea an la rand, o campanie ce rasplateste operatorii restaurantelor din tara care cumpara produse ale companiei cu produse care sa ii ajute in bucatarie si kit-ul "Evenimente pe gustul tau". In 2012 au raspuns initiativei campaniei „Inspira personalitate evenimentelor speciale!” 219 restaurante din Bucuresti si din tara, cu 30% mai mult decat anul trecut si au fost, anunta un comunicat MakeSense PR.

Kit-ul "Evenimente pe gustul tau" a fost creat pornind de la observatiile rezultate in urma unui studiu ce a aratat ca in 2012 atat operatorii cat si clientii au acordat mai multa atentie modalitatilor de prezentare a ofertei si ca cele mai frecvente schimbari facute de restaurante au avut in vedere gama de preparate propuse, dar si designul si prezentarea lor. Studiul a constat intr-un chestionar aplicat unui numar de 100 de proprietari de restaurante din Bucuresti, Ardeal, (Cluj, Mures, Brasov), vestul tarii (Arad, Oradea, Timisoara), Moldova (Suceava, Iasi, Botosani), Muntenia (Prahova, Dambovita, Buzau).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related