De la discounter la supermarket de proximitate: PROFI in 2012 si strategii pentru 2013

De la discounter la supermarket de proximitate: PROFI in 2012 si strategii pentru 2013

Mihaela Domsa (Trading Director PROFI Rom Food) si Claudia Buzatu (Marketing Director PROFI Rom Food) vorbesc despre evolutia companiei in 2012, avand in vedere ca piata de retail s-a vazut amenintata de cursul de schimb euro-leu oscilant si de consumul in scadere. In acelasi timp, cumparatorii s-au indreptat catre produse mai ieftine si marcile proprii.

Tinand cont de comportamentul consumatorilor, anul trecut PROFI si-a marit portofoliul de marci proprii cu 150 de produse noi, acestea ajungand in total la un share de 15-20% din valoarea vanzarilor avute de reteaua de magazine. Legat de promotii, cele mai eficiente au fost cele de pret, in care clientul observa diferenta dintre pretul initial si cel redus. Daca in 2012 PROFI a trecut de la a fi magazin de tip discounter la formatul de magazin de proximitate, pentru anul acesta PROFI isi propune imbunatatirea experientei la cumparaturi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related