Pegas si rezultatele unui experiment social

Pegas si rezultatele unui experiment social

In urma cu cativa ani, dupa ce a trecut prin experienta mai multor biciclete furate, Andrei Botescu (Pionier Pegas) a decis sa se reorienteze catre o bicicleta care arata bine, dar care sa nu atraga atentia hotilor, si a gasit solutia in bicicleta Pegas. A contactat vechea fabrica Tohan Zarnesti, insa i s-a spus ca nu se mai fabrica. Simtind in acelasi timp miscarea tinerei generatii urbane (19 – 24 ani) si atractia ei pentru tot ceea ce inseamna retro, dar si dorul generatiei adulte (25 – 45 ani) pentru lucrurile care amintesc de copilarie, a decis sa reinvie brandul. “Mi-am spus ca ar fi in primul rand un experiment social sa animam singurul brand de biciclete cu adevarat cunoscut de la noi din tara, dar care a disparut pe nedrept odata cu perioada de tranzitie, cu apetitul pentru produse de import si concurenta straina data de bicicletele ieftine chinezesti”, spune Andrei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related