HumanGraphExperience: efectele tehnologiei moderne asupra vietii de familie si relatia dintre mama si copil

Starcom MediaVest a lansat cel de-ai doilea infografic din seria HumanGraphExperience, Modern Tech Mums, de aceasta data vizand mamele si efectele tehnologiei moderne asupra vietii de familie si relatiei dintre mama si copil. Dintre mamele care au participat la studiu, 79% au varsta cuprinsa intre 30 si 44 ani si si-au trait copilaria in era comunista, 60% lucreaza cel putin 8 ore pe zi, iar 90% considera familia prioritatea numarul 1, informeaza un comunicat emis de companie. Pentru ca lucreaza mult, mamele intervievate considera ca multitasking-ul le-ar ajuta sa-si gestioneze viata mai bine (70% dintre respondente), dar 49% recunosc ca intampina dificultati atunci cand incearca sa faca mai multe lucruri in acelasi timp. In schimb, condensarea timpului personal afecteaza si calitatea momentelor petrecute in familie, doar 36% din mame avand timp sa se uite impreuna cu copiii lor la desene animate sau filme pentru copii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related