[UPDATE] GARANTI BANK in 2012: evolutia cotei de piata, produse nou lansate si campanii de CSR

[UPDATE] GARANTI BANK in 2012: evolutia cotei de piata, produse nou lansate si campanii de CSR

Sistemul bancar romanesc a incercat in 2012 sa isi mentina echilibrul intr-un mediu nesigur, iar reprezentantii Garanti Bank cred ca acesta a avut rezultate bune, tinand cont de contextul dat. In ce priveste activitatea Garanti Bank de anul trecut, Anca Motca (Director General Adjunct) spune ca, dupa scaderea semnificativa de acum patru ani, s-a observat o tendinta de crestere a aplicatiilor pentru credite, dar si a economiilor. Cel mai cerut produs de catre persoanele fizice a fost creditul de refinantare, iar tendinta de cerere de credite s-a simtit si in cazul IMM-urilor.

[UPDATE] Garanti Bank a inregistrat anul trecut o crestere de 1,8% a cotei de piata usoara a cotei de piata, ajungand la 1,8% si mentinandu-se pe cea de-a 13-a pozitie in topul bancilor locale. Tot in 2012, banca a lansat serviciul de internet banking a avut pana la sfarsitul anului o crestere de 24% a valorii tranzactiilor, de 15% a numarului de clienti si de 35% a numarului tranzactiilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related