[CSR-ul lui 2017] Virginia Oțel (Garanti Bank): Activitatea unei bănci se bazează pe încrederea pe care oamenii o au în instituție, iar acțiunile de CSR contribuie la construirea acestei încrederi

[CSR-ul lui 2017] Virginia Oțel (Garanti Bank): Activitatea unei bănci se bazează pe încrederea pe care oamenii o au în instituție, iar acțiunile de CSR contribuie la construirea acestei încrederi

Directiile de CSR ale Garanti Bank vizeaza 3 zone mari: protecția mediului, sprijinirea antreprenoriatului local si educația financiară, ne spune Virginia Oțel, Communication Leader la Garanti Bank. In implicarea sa, brandul se bazeaza pe parteneriate de termen lung in detrimentul actiunilor punctuale, cu toate ca si CSR-ul one-shot e o optiune viabila in conditiile in care serveste aceleasi obiective, stabilite pe termen mai lung.

Ca exemplu, Virginia ne vorbeste mai jos despre parteneriatul de peste 7 ani pe care Garanti Bank il are cu World Wide Fund for Nature România (WWF România), o colaborare in cadrul careia s-a concretizat si lansarea primului card de afinitate eco din Romania, WWF Bonus Card. Cardul presupune redirectionarea a 0.3% din valoarea totala a tranzactiilor posesorilor catre proiectele WWF.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related