[CSR-ul lui 2017] Magda Cristescu, FAN Courier: Campaniile sunt dezvoltate in-house si trebuie sa aiba un singur obiectiv - rezultate vizibile in segmentul social

[CSR-ul lui 2017] Magda Cristescu, FAN Courier: Campaniile sunt dezvoltate in-house si trebuie sa aiba un singur obiectiv - rezultate vizibile in segmentul social

De 19 ani exista si de 15 fac CSR, chiar daca nu l-au definit intotdeauna asa. Companie romaneasca, FAN Courier isi propune sa se implice in comunitati - mici sau mari - si sa produca schimbari pe termen mediu si lung. Spun ca o companie care face altfel nu are cum sa se dezvolte.

Strategia lor urmareste trei domenii principale: educatia, antreprenoriatul si sportul. Lucreaza in-house, se declara modesti - adica nu promoveaza actiunile de CSR prin PR - , prefera parteneriatele pe termen lung, dar nu se feresc de actiuni one-shot (la ei, in proportie de 20%). KPI-ul la care sunt atenti? Rata de succes in comunitatea in care se implementeaza proiectul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related