[CSR-ul lui 2017] Veronica Dogaru, Orange: Atenția acordată de companii inițiativelor cu impact social începe să capete greutate în „ecuația” calității experienței pe care consumatorii o au cu un brand

[CSR-ul lui 2017] Veronica Dogaru, Orange: Atenția acordată de companii inițiativelor cu impact social începe să capete greutate în „ecuația” calității experienței pe care consumatorii o au cu un brand

Orange a facut prima campanie de CSR in 1997, pe vremea cand se chema Dialog (pentru juniori curiosi sau pentru seniori nostalgici, iata un istoric). E in parteneriat cu Universitatea Politehnica si mai exista si azi, sub numele „Orange Educational Program”. E unul dintre cele mai longevive programe de CSR.

Despre ce evolutii au observat in toti anii astia, ne zice mai multe Veronica Dogaru, Corporate Communication Manager la Orange Romania. Mai intai, ar trebui sa stiti ca Orange are patru piloni pentru strategia de CSR: incluziune digitala, protectia mediului, internet mai bun pentru copii si implicarea in comunitate. Pentru toate, aveti explicatii si exemple mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related