[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie

[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie

Cascada Bigar, populara inclusiv in feed-uri, a inceput sa fie reamenajata asta-vara de Coca-Cola; totul a pornit de la propunerea unor angajati din fabrica de la Timisoara. Uneori se intampla asa. Alteori, e vorba de parteneriate strategice, cu ONG-uri cu care lucreaza de multa vreme. Sau se mai intampla ca actiunile lor sa porneasca de la cereri de sponsorizare, pe care le analizeaza individual pentru a vedea cum se potrivesc cu misiunea lor. Apropo de asta, se concentreaza pe proiecte care au legatura cu mediul inconjurator, comunitatea, mediul de lucru si piata.

Anul trecut au adunat majoritatea actiunilor de CSR intr-o platforma, realizata cu ajutorul McCann PR: Dupa Noi. Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager la Coca-Cola HBC Romania, ne spune totul despre proiect si despre strategia lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related