Lucruri pe care le-as schimba in bine in CSR-ul romanesc

Lucruri pe care le-as schimba in bine in CSR-ul romanesc
Semida Duriga, CSR Director si Group Creative Director la Next Advertising

Eu m-am apucat de CSR nu pentru ca nu eram buna la Creatie – locul ala glamuros unde vrea sa ajunga toata lumea care viseaza la publicitate. Si nici pentru ca m-am plictisit si am vrut sa incerc altceva. Nu, eu sunt una dintre ultimii optimisti incapatanati ai planetei care se apuca de ceva fiindca chiar crede si spera ca va schimba acel ceva in bine. Chiar daca n-am renuntat complet la domeniul meu de suflet si, pe alocuri, de excelenta, am ales sa-mi pun abilitatile strategice, creative si de convingere in slujba CSR-ului, avand credinta ferma ca lupt pentru o lume mai buna. Am ales sa schimb comportamente, nu comportamente de consum. Am ales sa pun call-to-action demersurilor responsabile, nu promotiilor. Am ales sa scriu headline-uri si slogane care sa imbunatateasca vieti, nu sa mute produse de pe raft in cosul consumatorului.
Stati linistiti, nu intentionez sa va plictisesc cu o biografie siropoasa. Am povestit motivatiile mele pentru ca odata cu ele au venit aproape firesc si niste asteptari de multe ori neimpartasite de realitatea romaneasca a practicilor de responsabilitate sociala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related