Danone Romania lanseaza DDB, iaurt de baut adresat adolescentilor

Danone Romania introduce pe piata din Romania DDB (Danone De Baut), o noua categorie de iaurt de baut adresata adolescentilor. DDB este lansat in trei variante: Lime my cola (gust combinat de lamaie verde, rom si cola), Coco Grande (cocos si ananas), Red Hot Cherry (visine), anunta un comunicat PRAIS Corporate Communications.

"Noua categorie de produse se adreseaza unui public pretentios, mereu in cautare de diferentiere asa cum sunt adolescentii, iar DDB vine in premiera pe piata cu o propunere cool pentru zona de bauturi. Ne asteptam ca DDB sa fie primit foarte bine de public si sa depasim 1 milion de produse vandute in urmatoarele sase luni", declara Anca Stroe (Director Marketing, Danone Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related