Clickshop implineste 2 ani si lanseaza o campanie de reduceri

Clickshop implineste 2 ani si lanseaza o campanie de reduceri

Magazinul online al Romtelecom sarbatoreste 2 ani de la lansare, ocazie cu care lanseaza o campanie de reduceri pentru tot portofoliul de produse, informeaza un comunicat emis de companie.

Astfel, in perioada 19 – 21 aprilie, produsele din magazinul virtual vor beneficia de reduceri de pana la 50%, cele mai mari reduceri fiind aplicate produselor electronice, electrocasnice sau IT. De exemplu, Samsung UE42F5000 va avea un pret mai mic cu 20%, sistemul audio Magnat Interior 5001 va fi redus cu 50%, iar tableta Acer Iconia B1 va fi redusa cu 40%, in limita stocului disponibil.

"Cele mai bine vandute produse de pe Clickshop sunt, de regula, televizoarele, tabletele, aparatele de facut cafea, electrocasnicele mici si smartphone-urile. Vrem sa le oferim ceva in schimb clientilor nostri si suntem convinsi ca oferta aniversara, cu reduceri similare celor din timpul BlackFriday, va atrage cumparatori pentru toate categoriile, mai ales ca nu oferim doar preturi atractive, ci, ca de obicei, garantam si calitatea produselor", a declarat Olaf Lausen (Director Dezvoltarea Afacerii, Romtelecom).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related