Seminar Marketing Research Conference 2013: Tehnologii inovatoare aplicate in shopper research

Seminar Marketing Research Conference 2013: Tehnologii inovatoare aplicate in shopper research

Anul acesta, Marketing Research Conference include pe 15 mai un seminar sustinut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen), care prezinta tehnologii inovatoare de cercetare care pot aduce un plus de performanta in shopper research. Acesta vine sa completeze tema de anul acesta a evenimentului, shopper marketing.

Workshop-ul se adreseaza specialistilor in marketing, retailerilor si angajatilor agentiilor de ATL, BTL sau shopper marketing care sunt interesati de tehnici inovatoare aplicate in Shopper Research si de folosirea lor pentru imbunatatirea planurilor de marketing si comunicare in magazine.

Seminarul se va desfasura timp de 4 ore, la Hotel Ramada Majestic din Bucuresti. In cadrul seminarului vor fi testate tehnologiile de mobile eye tracking si virtual shopping si se vor da exemple de folosire a datelor colectate, pentru a intelege cum pot fi aplicate in tactici de shopper marketing. Seminarul se desfasoara cu sustinerea Titan S.A.

Aflat la a patra editie, Marketing Research Conference, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piata, puncteaza cateva aspecte esentiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor, pornind de la evolutiile in comportamentul de consum din ultima perioada pana la schimbarile in comportamentul de cumparare si modul in care cercetarea de piata le poate transforma in informatii valoroase pentru branduri.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta si la seminar sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 8 mai inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.

Marketing Research Conference 2013 este o conferinta din seria SMARK KnowHow si este cel de-al treilea din 2013, fiind dedicat profesionistilor din industria de marketing si comunicare.

Partener de know-how al Marketing Research Conference 2013 este Starcom MediaVest Group.

Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Casa de Traduceri, iar creative food provider este frufru. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24-FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Doing Business, IAA, UAPR si Radio Guerrilla.

Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania premiata la Cannes, dar si alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie si Webstock. Cu o experinta de mai bine de un deceniu in industria romaneasca de comunicare, agentia enumera totodata specializari diverse ale departamentelor si oamenilor sai precum Consumer Understanding, Inovatie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related