Conferinta Promotions Now 2013 - Promo meets equity. Un nou eveniment din seria SMARK KnowHow

Conferinta Promotions Now 2013 - Promo meets equity. Un nou eveniment din seria SMARK KnowHow

Pe 27 si 28 martie va avea loc Promotions Now 2013, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor in marketing si comunicare din Romania.

Pentru ca odata cu intensificarea activitatilor promotionale se pune problema impactului acestora asupra capitalului de imagine al brandurilor, la patru ani de la prima conferinta SMARK KnowHow despre promotii si de la inceputul crizei, analizam modificarile in comportamentul consumatorilor si schimbarile in conditiile de piata impreuna cu reprezentanti ai brandurilor, ai companiilor de cercetare de piata, ai agentiilor de creatie, media, digital si BTL si specialisti in strategie de marketing si comunicare care au aplicat diferite tactici promotionale in tot acest interval.

Conferinta Promotions Now 2013 este structurata in doua jumatati de zi, fiecare cu cate 3 paneluri. Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:

- Evolutia activitatii promotionale a brandurilor in ultimii ani in relatie cu comportamentul de consum si de cumparare a publicului tinta

- Efectele promotiilor asupra atributelor de imagine ale brandurilor

- Influenta evolutiei tehnologice asupra activitatilor promotionale ale brandurilor

- Mecanisme inovatoare de promotii, de la in-store la digital

- Criterii de originalitate in promotii si limita repetabilitatii unor mecanisme deja consacrate

- Studii de caz despre promotii care au functionat sau nu - exemple locale si internationale

Prima zi pune accent pe schimbarile in comportamentul consumatorilor in perioada 2009 – 2012, pe influenta lor asupra strategiilor promotionale ale brandurilor si pe enuntarea unor trenduri relevante pentru perioada urmatoare.

In prima parte a zilei vom afla care sunt factorii care conteaza cel mai mult in alegerea unui brand, care sunt cele mai eficiente tipuri de promotii si de premii si cum au evoluat bugetele de media pentru comunicarea promotiilor pe parcursul acestei perioade.

La aceste intrebari vor raspunde: Daniel Enescu (Partner, Daedalus Millward Brown), Ioana  Bobe (Senior Research Consultant, Unlock Research), Marian Seitan (General Manager, Co-owner Media Post-Hitmail) si Alexandra Iavorschi (Managing Director, StarcomMediaVest Group).

Cel de-al doilea panel al conferintei continua cu prezentarea unui studiu despre efectele promotiilor asupra brandurilor, prezentat de Lacramioara Loghin  (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta). Aceste efecte vor fi apoi dezbatute de: Alina Buzatu (Head of Planning, G2 Romania), Dan Costea (Head of Consumer Experience, DDB Romania), Teodor Cucu (Creative&Strategy Director, The Cell) si Doru Panaitescu (Owner, Marketeer.net). Ei vor prezenta si care sunt elementele esentiale pentru succesul promotiilor, in diferite puncte de implementare a lor, de la in-store la digital.

Ultimul panel din prima zi include prezentarea catorva dintre cele mai noi si relevante canale si tehnologii care pot fi folosite pentru realizarea sau comunicarea promotiilor, cu ajutorul unor exemple locale si internationale. In cadrul acestui panel vor vorbi: Calin Fusu (CEO, Neogen), Vasile Hodorogea (Country Manager, ARworks Romania) si Mihai Putinelu (Managing Partner, Wallet Buzz).

Cea de-a doua zi, joi, 28 martie, este la randul ei structurata in trei parti si continua pe firul logic al conferintei cu un prim panel in care atat agentii de BTL, cat si clienti vor vorbi despre mecanisme de promotii inovatoare si despre ce mai este considerat original in promotii si care este limita repetabilitatii unor mecanisme deja consacrate.

Printre vorbitori se numara: Codrina Ciubotaru (Client Service & Business Integration Director, Wave Division), Cristina Miclea (Director de Marketing, Albalact), Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions), Mihai Barsan (Marketing VP, Ursus Breweries) si Mihai Ene (Creative/Co-founder, THE SECRET SERVICE).

Conferinta continua cu punctele de vedere prezentate de patru specialisti in strategie de comunicare despre detaliile care fac diferenta in mecanica sau in implementarea promotiilor, de la insight-uri la tips & tricks: Gabriel Patru (Integrated Communications Manager, Media Direction, BBDO Group), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Victor Stroe (Head of Planning, Leo Burnett), Lorand Balint (Strategy Director, Publicis).

Ultimul panel al conferintei este o invitatie lansata catorva directori de creatie de a gasi si de a "vinde" cele mai destepte idei de premii pentru promotii intr-o anumita categorie de produse sau servicii.

Vor prezenta in acest ultim panel: Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis), Dragos Musat (Digital Director, Propaganda), Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson), Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising), Dani Macarie (Creative Director, Ogilvy&Mather) si Catalin Rusu (Owner, Rusu+Bortun Brand Growers).

Informatii complete despre eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 17 martie 2013 este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.

Promotions Now 2013 este o conferinta din seria SMARK KnowHow. Partener de know-how este Wave Division. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata,  Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla. Eveniment recomandat de IAA si UAPR si sustinut de Mercury 360, Agrafa, Casa de Traduceri si 360 Revolution.

Wave Division este cea mai mare agentie de consumer engagement din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Prin intermediul celor 6 arii de expertiza (servicii integrate de in-store marketing, events management shopper marketing, digital couponing, youth marketing si retail merchandising), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interactiuni cu consumatorii, demonstrandu-si expertiza pentru un portofoliu semnificativ de clienti, printre care se numara: Coca-Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image, Procter & Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetra Pak.

SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Wave Division

Wave Division e agenţia care in ultimii 16 ani a învăţat regulile advertisingului în prima linie a publicităţii, în contact direct cu clienţii. În felul acesta, agenţia şi-a însuşit... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related