Brandul MasterCard va fi promovat de Justin Timberlake pe o perioada de doi ani

MasterCard si Justin Timberlake au semnat un acord pe doi ani, prin care cantaretul urmeaza sa promoveze brandul la nivel global. Parteneriatul debuteaza cu un concert din seria Premierele MasterCard Priceless: un show al artistului, care va fi accesibil doar posesorilor de carduri MasterCard si care va avea loc Roseland Ballroom, in New York, pe 5 mai, anunta un comunicat Premium Communication.

"Cand oamenii se gandesc la muzica si divertisment, vrem sa se gandeasca la MasterCard. Ne-am asumat un rol in aceasta zona de mai multa vreme, dar acum facem un pas foarte important, asociindu-ne cu una dintre cele mai influente figuri din divertismentul global, care are o gandire strategica de business, Justin Timberlake. Avem cativa asi uimitori in maneca si stim ca posesorii de carduri si fanii sai vor fi incantati", a declarat Alfredo Gangotena (Chief Marketing Officer, MasterCard)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related