Comunitati create in jurul unei cauze: Initiativele AQUA Carpatica si Let’s Do It, Romania!

Comunitati create in jurul unei cauze: Initiativele AQUA Carpatica si Let’s Do It, Romania!

Comunitatile construite in jurul unor cauze, create de un brand sau la initiativa unui grup de tineri entuziasti, se dovedesc a fi comunitati foarte puternice.

In cadrul conferintei Brands & Communities 2013, eveniment din seria SMARK KnowHow, s-au discutat doua astfel de exemple. Anamaria Hancu si Anca Banita, coordonatoarele echipei de comunicare Let’s Do It, Romania!, au aratat cum promovezi cu succes o cauza eco in tara noastra. Raluca Iacob (Senior Strategic Planner, CohnandJansen JWT) a vorbit despre comunitatea creata in urma lansarii campaniei Legea Apei, initiata de AQUA Carpatica, prin care se urmareste introducerea continutului de nitrati pe etichetele sticlelor de apa imbuteliata din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related