McDonald's isi propune sa vanda peste 300.000 de produse inspirate de gastronomia locala, in Saptamanile Romanesti

McDonald's isi propune sa vanda peste 300.000 de produse inspirate de gastronomia locala, in Saptamanile Romanesti

McDonald's si McCann PR au organizat astazi un eveniment pentru presa, in cadrul caruia Daniel Boaje (General Manager, McDonald's Romania ) si Rares Ciovica (Marketing Director, McDonald's Romania) au vorbit despre derularea campaniei locale "Saptamani Romanesti".

Reprezentantii lantului de restaurante spera sa vanda peste 300.000 de produse inspirate de gastronomia locala si declara ca, la o saptamana dupa lansare, produsele au fost primite de clienti mai bine decat se estima.

Produsul McMici, "vedeta campaniei", a fost lansat in urma cercetarilor facute de McDonald's in randul clientilor. Rares Ciovica a spus ca, in mod repetat, ideea de McMici aparea in studiile calitative realizate de companie. Reteta romaneasca de mici a fost trimisa catre mai multi producatori, iar in final OSI Germania si ANGST Romania au fost alesi sa fie furnizorii de carne de porc pentru lantul restaurante. Produsul a fost testat si in urma unei cercetari cantitative a fost lansat dupa cateva luni pe piata, alaturi de alte produse din aceeasi gama.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related