Mihai Fetcu despre cum sa creezi o legatura intre un brand si o comunitate

Mihai Fetcu despre cum sa creezi o legatura intre un brand si o comunitate

Intelegand comunitatea ca un grup de oameni cu aceleasi interese si preocupari, Mihai Fetcu (G2 Romania) a prezentat la Brand & Communities 2013 cateva sfaturi pentru gasirea unui numitor comun intre comunitate si brand.

In cadrul prezentarii, Mihai a evidentiat rolul in relatia post-vanzare, accentuand faptul ca brand-ul ar trebuie sa fie recunoscator pentru feedback-ul primit de la fanii sai, sa ii cunoasca si sa ii implice intr-o relatie de co-creare. Exemplificand cu cazul colegului de agentie Stefan Vasilachi, care a ales sa protesteze impotriva Nissan scriindu-si nemultumirile chiar pe masina pe care a parcat-o apoi in fata reprezentantei dealer-ului auto. Protestul, devenit viral, a reusit sa stranga in jurul sau o anti-comunitate a soferilor nemultumiti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related