In 2012, AXA Asigurari a inregistrat o crestere de 31% a primelor brute subscrise

AXA Asigurari a anuntat o serie de rezultate obtinute in cei doi ani de activitate pe piata din Romania. Conform acestora, compania a inregistrat o crestere de 31% a primelor brute subscrise si primele corespunzatoare politelor nou subscrise anul trecut pentru clientii individuali au avut o crestere de 74%, in contextul in care piata de asigurari de viata din Romania a avut o crestere de 3,75%.

"Un studiu de piata realizat pentru AXA Asigurari pe un esantion reprezentativ pentru 12% din populatia Romaniei releva ca romanii sunt mai preocupati de asigurarea masinii decat a propriei vieti sau a familiei. Iar cei care aleg sa ȋncheie o asigurare de viata prefera mai degraba produsele de protectie cu componenta de economisire, cel mai bine vandut produs ȋn portofoliul AXA fiind asigurarea de tip pensie", a declarat Ana Mihu (Director Marketing, AXA Asigurari) pentru SMARK.

Studiul, realizat pentru AXA Asigurari de GfK Romania, a aratat ca 46% dintre respondenti nu sunt familiarizati aproape deloc cu asigurarile de viata cu componenta investitionala si 37% dintre respondenti cunosc foarte putine lucruri despre acest tip de asigurari.

In acest moment, reteaua de distributie AXA Asigurari are 55 de agentii, cu peste 700 de consultanti financiari. Conform studiului anual de evaluare a satisfactiei clientilor, desfasurat la sfarsitul anului trecut de companie, 94% dintre clientii AXA Asigurari s-au declarat multumiti de serviciile companiei.

"Ambitia AXA este sa devenim asiguratorul preferat al romanilor, asa cum la nivel mondial AXA este asiguratorul preferat a peste 102 milioane de clienti.” a declarat Violeta Ciurel (Presedinte & CEO AXA Asigurari Romania).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related