Britanica Learning Centre, noua identitate a centrului de limbi straine Bell Bucharest

Centrul de limbi straine Bell Bucharest devine Britanica Learning Centre, in urma unui proces de rebranding semnat de agentia de publicitate Logo Bigger. Schimbarea vine dupa cinci ani de la infiintarea scolii si colaborare cu Bell Worldwide, anunta comunicatul Logo Bigger.

Pana acum, scoala de limbi straine a avut 11.000 de cursati, 150 de profesori la nivel national si colaborari cu peste 24 de scoli de stat. Printre companiile care au ales sa colaboreze cu profesorii centrului se afla OMV Petrom, Royal Bank of Scotland, Orange, BRD si Danone.

"Astazi, doamnelor si domnilor, avem placerea sa va anuntam ca devenim Britanica Learning Centre. Suntem suficient de solizi pentru a ne reinventa ca firma 100% romaneasca; indeajuns de inspirati ca sa participam la dinamica pietei de profil locale si la fel de pasionati de meseria si misiunea noastra: aceea de a va ajuta sa va impliniti potentialul de dezvoltare in comunicare. Va multumim pentru ca ati ales sa ne dezvoltam impreuna!", a declarat Carmen Olariu (Director Studii si Managing Partner, Britanica Learning Centre)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related