Staruri feminine cu care s-au asociat brandurile in prima jumatate a anului

Staruri feminine cu care s-au asociat brandurile in prima jumatate a anului

Numai in aceasta prima jumatate de an, peste 10 vedete, soliste, actrite, sportive de performanta, creatoare de moda si persoane publice, au colaborat cu brandurile pentru a promova produse fie in media clasica, fie in social media.

In cele ce urmeaza vom vedea ce staruri feminine locale si-au asociat imaginea cu cea a unui brand sau chiar a mai multor branduri. Despre celebrity endorsement folosit in targetarea femeilor, dar si despre consumul de media si valorilor acestui public vom vorbi pe 4 si 5 iulie la Marketing for Women 2013, un eveniment din seria SMARK KnowHow.

Una dintre cele mai active vedete este Giulia Angelescu (exCandy), care la inceputul acestui an a fost protagonista campaniei de promovare a produselor Farmec Natural, care le incuraja pe consumatoare sa se bucure de farmecul lor natural. Aceasta nu a fost singura ei colaborare comerciala, ea fiind si ambasadoare a campaniei Colgate “Iubeste-ti zambetul, daruieste-i sanatate”, alaturi de Andreea Bereclanu, Dana Rogoz si Andreea Ibacka, fiecare reprezentand cate un produs: Colgate Total Pro Gum Health, Colgate Total, Colgate Max White One, respectiv Colgate Sensitive Pro Relief.

O alta solista cu care brandurile s-au asociat este Andra care continua colaborarea cu Garnier, dar promoveaza si produsele Lidl. Colaborarea ei cu Garnier este atat de fructuoasa, incat brandul isi arata sustinerea pentru vedeta si pe Facebook cu mesajul “Andra si al ei ‘Inevitabil va fi bine’ este No. 1 in topurile muzicale. Cu 13 milioane de afisari pe YouTube era ceva ‘Inevitabil’! Cati dintre voi se surprind fredonand melodia?”.

 

Andra nu transmite numai frumusete, ci si faptul ca poate fi o gospodina. Alaturi de sotul ei, Catalin Maruta, dar si de bucatarii Petrisor Tanase si Antonio Passarelli, solista arata publicului ca gatitul poate fi accesibil, intr-o campanie Lidl.

Tot Andra este si imaginea unei campanii adresate tinerelor mame in cadrul proiectului cu finantare europeana “Echilibru – o noua abordare a vietii familiale cu cea profesionala”. Artista este un endorser foarte bine ales pentru o campanie adresata tinerelor, ea aflandu-se pe locul 3 in topul modelelor feminine pe care elevii si studentii le prefera, potrivit unui studiu Open-I Research. Din top mai fac parte si Nadia Comaneci, Andreea Marin sau Antonia, vedete de al carui capital de imagine se bucura alte branduri.

De exemplu, Antonia a fost anul acesta imaginea campaniei Pepsi “Acum este momentul tau”, impreuna cu colega ei de breasla Corina. Antonia mai face parte si din echipa Avon Space si le povesteste despre aceasta colaborare  fanilor de pe Facebook.

 

Cu Avon colaboreaza si Loredana, care in februarie le marturisea fanilor de pe Facebook ca se afla la Varsovia pentru noul catalog de vara al brandului de produse cosmetice. Artista a fost acuzata de fanii de pe Facebook dupa ce a promovat brandul Mamaia, printr-o melodie pe care o canta alaturi de Alex Velea, Cabron si Radu Mazare, edilul Constantei.

 

Model pentru tineri si mandrie pentru adultii care i-au urmarit prestatia de la Montreal, Nadia Comaneci este protagonista campaniei de imagine pentru Dormeo, care nu se deruleaza doar in Romania, ci si in mai multe tari din regiune printre care si Moldova, Bulgaria, Rusia, Turci, Polonia sau Muntenegru.

Nu este uitata nici una dintre cele mai cool creatoare de moda de la noi – Lana. Ea, dar si Barna Nemethi (co-fondator All Hollow) si Cosmin Popan (membru fondator Portocala Mecanica) au fost alesi ca endorseri in campania “This is Lumia” pentru promovarea smartphone-ului lansat de Nokia. Cei trei erau invitati sa povesteasca cum caracteristicile smartphone-ului ii ajuta in viata profesionala si in cea personala.

Adriana Bahmuteanu, care a promovat tigaia Dry Cooker, si Stela Popescu, care este imaginea Catena, incheie aceasta lista cu vedete care in prima jumatate a anului si-au asociat imaginea cu cea a unui produs sau serviciu.

Mai multe despre influenceri si celebrity endorsement in comunicarea cu targetul feminin, dar si despre relatia femeilor din target cu brandurile si abordari strategice ale diferitelor target-uri feminine, vom vorbi pe 4 si pe 5 iulie.

Marketing for Women este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Partenerul principal al conferintei este TLC, un canal din portofoliul Discovery Networks. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru.

Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Babylon Consult. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Wall Street, Forbes si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Related