Carrefour Romania sarbatoreste drapelul cu degustari de produse romanesti

Carrefour Romania sarbatoreste drapelul cu degustari de produse romanesti

Cu ocazia Zilei Drapelului, sarbatorita pe 26 iunie, Carrefour Romania isi concentreaza atentia pe produsele de provenienta romaneasca, realizand si standuri pentru degustari de astfel de produse in perioada 20 – 23 iunie, informeaza un comunicat emis de retailer.

"In acest an am dorit sa facem ceva special pentru romani cu ocazia zilei drapelului, sarbatorita pe 26 iunie. Timp de o saptamana, produsele de provenienta romaneasca se afla in centrul atentiei, fie ca vorbim despre legume sau fructe, produse Marca Proprie Carrefour, carne de porc din Filiera Calitatii Carrefour sau alte produse alimentare obtinute de la ferme sau fabrici locale. Speram ca romanii sa ni se alature la aceasta sarbatoare a tot ceea ce inseamna produse traditionale, locale, sanatoase si mai ales gustoase", a declarat Andreea Mihai (director de marketing, Carrefour Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related