Staropramen foloseste o aplicatie de augmented reality pentru a interactiona cu participantii de la Caravana Staropramen

Staropramen foloseste o aplicatie de augmented reality pentru a interactiona cu participantii de la Caravana Staropramen

Pentru a interactiona cu consumatorii care participa la Caravana Staropramen, brandul de bere utilizeaza o aplicatie de augmented reality care le permite utilizatorilor sa descopere cladiri importante ale orasului Praga, informeaza un comunicat emis de ATELIER SAPTE. Aplicatia dezvoltata de ATELIER SAPTE poate fi descarcata gratuit din AppStore sau Google Play, iar utilizatorii trebuie sa plaseze telefonul sau tableta in dreptul simbolului Staropramen pentru a descoperi cladirile importante din capitala Cehiei.

Caravana Staropramen a debutat la inceputul lunii iunie la Cluj si se va incheia la finalul lunii august in Bucuresti. Timp de trei luni de zile, Caravana Staropramen va circula in cele mai mari orase din Muntenia, Moldova, Transilvania, Dobrogea si va oferi consumatorilor posibilitatea de degusta gratuit bere Staropramen la draft, asa cum se bea in mod traditional in Cehia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related