UNICEF lanseaza SMS-ul recurent

UNICEF lanseaza SMS-ul recurent

Cu sprijinul ARC, Orange si Vodafone, UNICEF lanseaza SMS-ul recurent ca instrument de strangere de fonduri in cadrul campaniei “Priveste intai copilul!” dedicata sprijinirii copiilor cu dizabilitati. Astfel, persoanele care doresc sa sprijine acesti copii pot dona lunar o suma fixa de 2 euro, devenind “Prieteni UNICEF”, informeaza un comunicat emis de UNICEF.

“Donatiile recurente prin SMS se alatura donatiilor prin debit direct si celor unice prin SMS, pentru ca donatiile de la persoane fizice sa fie cat mai usor de facut. Astfel, oferim clientilor Orange si Vodafone sansa de a dona 2 euro lunar, la inceput pentru campania UNICEF. Sistemul este astfel gandit incat ofera control asupra momentului in care donatorul opreste donatia si are integrate sisteme de transparenta care il ajuta sa afle cati bani s-au strans si care sunt rezultatele obtinute dupa colectarea fondurilor donate”, a declarat Dana Pirtoc (Director Executiv, Asociatia pentru Relatii Comunitare).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related