[CSR in Romania] Madalina Puiu (Orange Romania): Cea mai recenta campanie e cea prin care sustinem liceenii olimpici la matematica, sprijinirea educatiei fiind una din directiile principale ale strategiei Orange de implicare in comunitate

[CSR in Romania] Madalina Puiu (Orange Romania): Cea mai recenta campanie e cea prin care sustinem liceenii olimpici la matematica, sprijinirea educatiei fiind una din directiile principale ale strategiei Orange de implicare in comunitate

Nuantele CSR-ului pornesc de la motivele pentru care o companie se alatura unei anumite cauze sociale, ajungand apoi la modul in care se trece la actiuni si, ulterior, la comunicarea acestora. Cat de aliniate sunt campaniile de CSR cu valorile si strategiile de comunicare ale brandurilor? In ce fel sunt calculate beneficiile pentru brand in urma demararii unor initiative de responsabilitate sociala? 

Madalina Puiu (CSR Officer, Orange Romania) ne vorbeste in textul de mai jos despre cei 4 piloni de CSR ai Orange Romania - protectia mediului, siguranta copiilor pe Internet, implicarea in comunitate si incluziunea digitala -  stabiliti in anul 2011 in urma unui proces de consultare cu societatea civila, mediul academic, reprezentanti ai institutiilor de reglementare si  ai furnizorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related