Nicoleta Scarlat (Eisberg Romania): detalii fresh despre piata de salate convenience si consumatorii sai

Nicoleta Scarlat (Eisberg Romania): detalii fresh despre piata de salate convenience si consumatorii sai

Cu greu te poti diferentia in categoria salatelor convenience, chiar si cand competitorii sunt putini, asa cum se intampla in Romania: culorile produsului sunt aceleasi - predomina verdele - si gusturile difera mai mult sau mai putin. Ca sa aflam mai multe despre aceasta categorie aflata in crestere si cum se poate diferentia un brand in cadrul ei, am vorbit cu Nicoleta Scarlat (Director Vanzari, Eisberg Romania) care are peste 11 ani de experienta in domeniu. Am aflat ce mixuri si strategii foloseste Eisberg pentru a ajunge mai usor la consumatorul roman.

Istoria brandului, in strainatate si in Romania
Istoria Grupului Eisberg incepe in 1983, in Elvetia. Producatorul de salate convenience s-a extins in 1992 in Ungaria si Polonia, iar in 1995 a intrat pe pietele din Italia si Romania. Compania este prezenta si in Austria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related