GfK Romania isi extinde portofoliul cu instrumente de cercetare in social media

GfK Romania isi extinde portofoliul cu instrumente de cercetare in social media
Sursa foto: gfk.com

Incepand cu luna iunie 2013, GfK Romania isi extinde gama de servicii, incluzand in portofoliu metode de cercetare in social media. GfK Romania isi propune sa studieze reputatia brandurilor si a efectelor comunicarii in social media, prin analiza opiniilor consumatorilor exprimate in mediul online, anunta un comunicat primit din partea companiei.

Prin noile metode digitale de cercetare, GfK Romania urmareste mai multi indicatori prezenti in conversatiile care au loc in mediile sociale, despre branduri: cat de populare sunt acestea, contextul in care sunt amintite, motivele de satisfactie sau insatisfactie in raport cu brandurile, posibile surse care pot declansa crize de comunicare sau idei pentru inovatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related