eMAG vrea sa castige increderea clientilor lansand serviciul de deschidere a coletului la livrare

eMAG vrea sa castige increderea clientilor lansand serviciul de deschidere a coletului la livrare

eMAG lanseaza serviciul de deschidere a coletului la livrare, care le da clientilor posibilitatea de a verifica pe loc, inainte de a plati, daca produsele livrate sunt in stare perfecta. Serviciul este initiat de eMAG impreuna cu FAN Courier si se aplica tuturor produselor vandute de retailerul electro-IT, inclusiv celor comercializate de partenerii din eMAG Marketplace, informeaza un comunicat emis de retailer.

eMAG isi bazeaza decizia pe faptul ca o patrime dintre romanii cu acces la internet cumpara online, iar un astfel de serviciu i-ar putea atrage si pe restul. Citand ca sursa un studiu realizat de Daedalus Millward Brown la inceputul anului, reprezentantii companiei spun ca 27% din totalul populatiei cu acces la internet se declara utilizatori ai comertului electronic. In plus, comparativ cu anul trecut, ideea de cumparaturi online a inceput sa devina tot mai atractiva si in randul persoanelor de o varsta mai inaintata - categoria 45-55 de ani crescand de la 10 la 15% din totalul utilizatorilor de comert electronic in 2013 - dar si in randul celor din mediul rural (16% din totalul utilizatorilor de comert electronic).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related