Divertiland devine partenerul SOS Vietile Copiilor si lanseaza programul de CSR "Un val pentru un zambet"

Divertiland devine partenerul SOS Vietile Copiilor si lanseaza programul de CSR "Un val pentru un zambet"

Divertiland lanseaza o platforma de responsabilitate sociala si devine partener al SOS Vietile Copiilor, informeaza un comunicat emis de Oxygen PR. Sub denumirea "Un val pentru un zambet", programul de CSR isi doreste sa ii implice pe copii in diverse activitati outdoor si indoor care se deruleaza in cadrul parcului Divertiland. Prin acest program, copii din orfelinate vor avea acces, de-a lungul intregului an, la activitati dedicate lor, derulate cu sprijinul unor animatori profesionisti.

Campania "Un val pentru un zambet" a inceput astazi, cu o prima vizita a 30 de copii din cadrul Centrului de Servicii Sociale Giurgiu, cu varste cuprinse intre 3 si 14 ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related