Tranzactie pe piata trusturilor media: Burda International GmbH cumpara toate activitatile Sanoma Hearst in Romania

Sanoma Hearst, ce are in portofoliu publicatii precum Cosmopolitan, National Geographic si Esquire, a fost achizitionata de Burda International GmbH,  aceasta din urma devenind unul dintre cele mai mari trusturi de media din Romania, cu peste 35 de titluri si mai mult de 40 de servicii media online, conform unui comunicat emis astazi de Burda Romania.

Prin intermediul acestei achizitii, compania isi consolideaza pozitia de lider pe segmentele de reviste internationale de lifestyle, lux si cele de masa. Publicatiile ajung la peste o treime din publicul tinta feminin din zonele urbane din Romania. Din portofoliul actual al Burda Romania fac parte branduri precum: Practic in bucatarie, care este cea mai bine vanduta revista din tara, Casa Lux, Ioana, Gradina mea de vis etc. Pe langa acestea, vor fi adaugate Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor si Sport si National Geographic, Harper’s Bazaar, printre altele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related