Alexandrion 5* devine Noul Clasic. Bugetul campaniei de promovare va depasi 1 milion de euro

Alexandrion 5* devine Noul Clasic. Bugetul campaniei de promovare va depasi 1 milion de euro

Dupa 17 ani de prezenta in Romania, Alexandrion Grup regandeste ambalajul si identitatea Alexandrion 5*, pentru a fi mai elegant si usor de recunoscut. Astfel, clasicul Alexandrion 5* devine Noul Clasic. Elementele de noutate ale designului sunt date de logo-ul Alexandrion imprimat in relief direct pe sticla si linia curbata pozitionata deasupra etichetei. Noua eticheta este compusa din doua parti distincte, care vor sa completeze in mod unitar linia sticlei.

In cadrul unei conferinte de presa, Nawaf Salameh (Presedinte si CEO, Alexandrion Grup), Paul Aparaschivei (Senior Brand Manager, Alexandrion Grup Romania), Bogdan Anghel (Marketing Manager, Alexandrion Grup Romania) si Stellios Savva (Executive Vice President & Commercial Director, Alexandrion Grup) au povestit despre ratiunile care au stat la baza deciziei de a face prima modificare a ambalajului de la lansarea brandului, despre strategia de promovare pentru perioada urmatoare si planurile companiei pentru celelalte branduri din portofoliu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune



Related