TP-LINK lanseaza o noua campanie prin care ii premiaza pe utilizatorii care ofera feedback online

TP-LINK lanseaza o noua campanie prin care ii premiaza pe utilizatorii care ofera feedback online

"Test! Review! Win" este cea mai recenta campanie pentru TP-LINK, in cadrul careia sunt premiati clientii care trimit feedback in urma utilizarii echipamentelor produse de companie, arata un comunicat din partea Smartpoint. Campania se deruleaza intre 1 si 31 octombrie in magazinele online Cel.ro, Evomag.ro, PCGarage.ro, iar valoarea totala a premiilor oferite este de 12.000 de lei.

"Dorim sa incurajam utilizatorii sa ne impartaseasca impresiile in urma interactiunii cu echipamentele TP-LINK, sa ofere un feedback util si chiar sa adreseze intrebari legate de utilizarea produselor noastre. Rata de retur la produsele TP-LINK este de sub 1%, iar din acest procent, potrivit staticticilor interne, peste 90% dintre produse sunt returnate ca urmare a unor dificultati intampinate de utilizatori la instalare, fara a prezenta defectiuni. Practic, prin aceasta campanie, ne dorim sa obtinem feedback-ul direct al clientilor, pentru a imbunatati experienta de utilizare a produselor noastre", a declarat Hermes Song (Director General, TP-LINK Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related