Autovit.ro si Carrefour Romania lanseaza "Masinutele Bucuriei" – un program de colectare de masinute pentru copiii defavorizati

Autovit.ro si Carrefour Romania lanseaza "Masinutele Bucuriei" – un program de colectare de masinute pentru copiii defavorizati

Autovit.ro in parteneriat cu Carrefour Romania a lansat "Masinutele Bucuriei", o campanie de colectare de masinute si alte jucarii pentru copiii defavorizati. Campania se va desfasura pana pe 15 decembrie 2013, in sase hipermarketuri Carrefour din Bucuresti, jucariile colectate urmand sa fie daruite cu ocazia Craciunului copiilor de la SOS Satele Copiilor, arata un comunicat emis de Graffiti PR.

"Am lansat campania Masinutele Bucuriei din dorinta de a ne implica  in vietile copiilor mai putin norocosi, sperand ca prin aceasta initiativa sa oferim nu doar o bucurie celor mici, dar si o sansa pentru o dezvoltare armonioasa. Invitam cat mai multi oameni sa ni se alature si speram sa colectam cat mai multe masinute si alte jucarii pentru copiii de la SOS Satele Copiilor. Ii invitam pe toti cei care viziteaza Autovit.ro in cautarea unei masini noi sau second-hand sa ni se alature in efortul de a colecta masinute de jucarie noi sau second-hand pentru fiecare copil de la SOS Satele Copiilor", a declarat Mihai Cune (Business Manager, Autovit.ro).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related