Tomi si Grup Sapte deruleaza o campanie de informare la raft

Tomi si Grup Sapte deruleaza o campanie de informare la raft

Tomi si Grup Sapte deruleaza pana pe 3 noiembrie o campanie de informare la raft pentru noile produse introduse in portofoliul Tomi: sortimentele de mustar dulce si mustar fin, informeaza un comunicat emis de Atelier Sapte.

Campania de informare si degustare Tomi Mustar are loc la nivel national in principalele retele de hypermarket, iar in Bucuresti este completata de o oferta promotionala: la orice mustar Tomi achizitionat, cumparatorii primesc un hot-dog preparat pe loc la Tomieta.

Tomi Mustar Dulce si Tomi Mustar Fin sunt produse disponibile in flacoane de 500 de grame.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related