Branduri de beauty care au stiut sa profite de tehnologie

Branduri de beauty care au stiut sa profite de tehnologie

Tehnologia nu este un domeniu specific barbatilor, motiv pentru care din ce in ce mai multe branduri apeleaza la ea pentru a atrage femeile. Poate ca pentru o oglinda care arata daca se potriveste sau nu o nuanta de blush corai cu un ten masliniu barbatii nu s-ar aseza la coada, dar aceasta este o metoda prin care frumusetea si tehnologia se intalnesc pentru a oferi o experienta interesanta consumatoarelor. Si exemple sunt multe.

Cel mai recent vine de la L’Oreal Paris care propune un vending machine inteligent care ofera sfaturi de makeup. Device-ul, amplasat intr-o statie de metrou din New York, scaneaza utilizatoarea, recunoaste paleta de culori din outfit-ul ei si sugereaza nuante de oja, fard sau ruj. Daca este incantata de sugestii, ea poate cumpara chiar produsele de la acel vending machine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related