Chevron si Gazprom, companiile cu expunere crescuta in mass-media online in octombrie

Analiza de monitorizare a mass-media online realizata de MediaIQ pentru luna octombrie arata ca exploatarea gazelor de sist a fost unul dintre cele mai discutate subiecte in luna ce a trecut. Principalele companii care au beneficiat de expunere mediactica in online au fost Chevron (1.264 aparitii) si Gazprom (230 aparitii), in timp ce la capitolul personalitati Victor Ponta (580 aparitii), Traian Basescu  (188 aparitii) si ministrul Economiei, Andrei Gerea (33 aparitii) au avut cea mai mare expunere in legatura cu exploatarea gazelor de sist.

Pentru publicatiile online, ziua in care s-a inregistrat cel mai mare numar de articole despre exploatarea gazelor de sist a fost 18 octombrie (cu un total de 174 de articole pe aceasta tema), pe cand in social media ziua de varf a fost 17 octombrie, cand s-au inregistrat 1.524 de mentionari pe paginile de Facebook, conturile de Twitter, bloguri, forumuri si in comentariile articolelor. Cresterea numarului de articole si aparitii in perioada 17-18 octombrie se datoreaza anuntului companiei Chevron ca va suspenda activitatea privind exploatarea gazelor de sist in localitatea Silistea (Vaslui), facut pe data de 17 octombrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related