Studiu Nielsen: intentii de cumparare declarate in cazul a 62% dintre cei care vizioneaza reclame in reteaua Info-Sanatate TV

Studiu Nielsen: intentii de cumparare declarate in cazul a 62% dintre cei care vizioneaza reclame in reteaua Info-Sanatate TV

Un studiu comandat de Info-Sanatate TV si realizat de Nielsen Romania arata un potential ridicat de crestere a vanzarilor brandurilor promovate prin intermediul retelei de digital signage Info-Sanatate, informeaza un comunicat din partea acestora. Rezultatele studiului se bazeaza pe analiza campaniilor de comunicare derulate de Info-Sanatate pentru Berlin-Chemie, Farmaciile Dona si Laboratoarele Boiron.

Astfel, studiul arata ca procentul mediu de recunoastere a celor 3 reclame evaluate este de 86% (ad recognition - prompted), iar notorietatea spontana medie a reclamelor este de 60% (ad recall – spontaneous). Nivelul declarat al intentiei de cumparare ca urmare a vizionarii reclamelor in reteaua Info-Sanatate este de 58%, 62% din cei care au recunoscut reclamele declarandu-se interesati sa afle mai multe informatii despre brand, iar 61% declarand ca ar promova brandul catre apropiati si familie. Din totalul celor intervievati, 87% considera ca reclamele vizionate sunt potrivite pentru a fi difuzate in Reteaua Info-Sanatate TV din clinici medicale si spitale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related