Detergentul lichid, detergentul viitorului. Teodora Dobos despre noua campanie Persil

Detergentul lichid, detergentul viitorului. Teodora Dobos despre noua campanie Persil

Persil a lansat in luna noiembrie prima campanie locala a acestui brand, pentru a educa consumatorii catre folosirea detergentului lichid, segmentul cu cel mai mare potential de crestere in viitor. Despre campanie si mecanismele din spatele ei, dar si despre potentialul detergentului lichid am stat de vorba cu Teodora Dobos (Marketing Manager Laundry & Home Care, Henkel Romania)

SMARK: Ce anume diferentiaza Persil pe piata?
Teodora Dobos: Persil a lansat in 1997 detergentul gel, deschizand aceasta categorie, si este singurul brand important din piata de detergenti care vine cu detergentul sensitive, care este o solutie pentru consumatorii cu piele sensibila sau este potrivit inclusiv pentru hainele bebelusilor. Cel putin prin aceste lucruri ne deosebim fata de concurenta pentru ca, asa cum spuneam, le oferim solutiile de care au ei nevoie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related