Procter & Gamble planuieste o campanie de curatare a Londrei dupa Jocurile Olimpice

Anul acesta P&G a incheiat un parteneriat cu Primaria Londrei cu scopul realizarii unor evenimente de curatare a capitalei. Brandurile de curatenie P&G precum Ariel, Flash si Febreze au gazduit evenimente de brand in oras prin care gunoaiele au fost ridicate iar graffiti-urile sterse, potrivit Marketing Week.

"Responsabilitatea a inceput inainte de Jocurile Olimpice. Am vrut sa ajutam Londra si sa ne asiguram ca atat Londra cat si Marea Britanie vor organiza o olimpiada grozava, asa ca ne-am luat brandurile, precum Flash si Ariel, si am curatat diferite parti ale orasului", a spus Marc Pritchard, Global Marketing & Brand building officer al P&G pentru Marketing Week.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related