Studiu GfK: Romanii, din ce in ce mai increzatori in depasirea situatiei economice dificile

Studiu GfK: Romanii, din ce in ce mai increzatori in depasirea situatiei economice dificile

Conform Barometrului de Incredere a Consumatorului, studiu cofinantat de Comisia Europeana si realizat lunar de GfK Romania, 2013 este anul care marcheaza un nou record pozitiv in ceea ce priveste cota de incredere in randul romanilor de la declansarea crizei economice pana in prezent. Indicele general masurat de Barometrul a atins o medie anuala de -35, arata un comunicat emis de companie.

"Increderea populatiei va continua sa creasca, ca urmare a promisiunilor din campaniile electorale la care romanii vor fi intens expusi anul aceasta, fapt observat si in anii anteriori in care au fost alegeri. De fiecare data in aceste perioade, nivelul de incredere a atins cote mai inalte decat media", a spus Andi Dumitrescu (Director General, GfK Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related