Promotions Now 2014: solutii si dezbateri cu sociologi, marketeri si publicitari

Promotions Now 2014: solutii si dezbateri cu sociologi, marketeri si publicitari

30 dintre cei mai buni speakeri si traineri din Romania prezinta, pe 6 si 7 martie, solutii de eficientizare a promotiilor, de la strategie pana la executie, la Promotions Now 2014. Avand expertiza in sociologie, marketing si publicitate, acestia vor oferi know-how si inspiratie in cadrul conferintei, wokshop-ului si competitiei celor mai bune promotii din 2013, parte din eveniment. Promotions Now, eveniment din seria SMARK KnowHow, are loc la UniCredit Tower, iar pentru toti cei care se inscriu pana la data de 24 februarie inclusiv este disponibil un discount de early bird, de 20%.

Prima zi de Promotions Now 2014 va incepe cu un panel care analizeaza contextul socio-economic pentru a intelege nevoile consumatorului, obiceiurile lui de consum, cum il influenteaza eforturile de promovare a promotiilor. Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown) va discuta despre cele mai importante aspecte in realizarea unui spot pentru o promotie sau un concurs, folosind Link, cel mai utilizat produs de pretestare de reclame din lume. Raluca Popescu (Lector doctor, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti) va analiza relatia consumatorului roman cu promotiile din perspectiva sociologica. Despre solutiile tehnologice care fac promotiile mai eficiente si care ajuta la cunoasterea in profunzime, in context si pe termen lung a consumatorului, dar si despre importanta retargeting-ului in promotii, va povesti Mihai Pocorschi (co-founder si CEO, Mobuy).

Cel de-al doilea panel vizeaza atat promotiile, cat si concursurile, evidentiind ce se poate intampla rau in fiecare etapa a implementarii lor. Panelul va fi deschis de Doru Spataru (Owner, Front Line Marketing) care va vorbi despre eficientizarea unei promotii la raft, din perspectiva mecanismului si a premiilor acordate. Despre cele mai importante lucruri care trebuie avute in vedere atunci cand derulam o promotie send&win va discuta Catalin Ciurezu (Director Executiv, Mediapost Hit Mail), iar Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions) va acoperi evaluarea rezultatelor de media si va raspunde la intrebarea: e bine sau nu sa organizezi un concurs pe Facebook? In final, Maria Gheorghita (Marketing & PR Manager, AdProduction) va urmari trendurile in promovarea la raft si modalitatile de a transforma o promotie intr-o experienta de brand, iar Sergiu Floroaia (Stand-up comedian, Sector 7) va oferi perspectiva consumatorului sincer care se loveste de promotii.

Ultimul panel al primei zile va dezbate modalitatile de a comunica inteligent promotiile si concursurile tinand cont de valorile brandului si de preferintele consumatorilor. Despre impachetarea mecanismului si a beneficiilor promotiei intr-un mesaj care sa reflecte personalitatea brandului va povesti Stefan Chiritescu (Head of Innovation, Graffiti BBDO), in timp ce Nir Refuah (General Manager, MRM Worldwide Romania) va prezenta tehnologiile care pot fi integrate in campanii. In plus, Corin Chiriac (Planner, Geometry Global) se va folosi de experienta lui in shopper marketing pentru a vorbi despre modalitatile de fidelizare a consumatorului prin campanii promotionale.

Pe 7 martie, in a doua zi a evenimentului, vor fi analizate modalitatile de eficientizare a promotiilor pornind de la canalele in care sunt derulate, in cadrul unei dezbateri la care participa retaileri din comertul modern si cel traditional, HoReCa si online. Dezbaterea va fi moderata de Dan Burlacu (Consultant, Ascendis) cu experienta in implementarea de promotii in cadrul FMCG Marketing&Distributie, dar si de retail planning & development in cadrul BAT. Printre invitati se numara Lucia Ciuca (Marketing Manager, eMAG) si Adina Andrei (Director Achizitii FMCG, Carrefour Romania).

Promotions Now 2014 va aduce in centrul atentiei si studii de caz ale unora dintre cele mai bune campanii promotionale din 2013, printre care si “Cautam supereroii de ciocolata”, care va fi prezentata de Camelia Dau (Group Brand Manager, Kinder).

La final, creativi si strategi se vor intrece intr-un pitch de inspiratie pentru cel mai creativ si eficient premiu mic, pornind de la premisa ca, de multe ori, premiile mici sunt trecute prea usor cu vederea, desi ele ajung la cel mai mare numar de participanti. Printre cei care vor aduce inspiratie se numara Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising), Laura Nedelschi (Creative Director, TBWA) si Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann Bucuresti).

Evenimentul din acest an va include si un workshop sustinut de Adina Andrei (Director Achizitii FMCG, Carrefour Romania) si Dan Burlacu, in prezent consultant Ascendis, cu o lunga experienta in implementarea de promotii in-store in cadrul FMCG Marketing & Distribution si in retail planning in industria de tutun, la British American Tobacco. Pornind de la premisa ca promotiile nu se pot urmari printr-un excel, ci implica munca de teren si din partea oamenilor de marketing si al celor de implementare, cei 2 traineri si cei 20 de participanti la workshop vor realiza o radiografie a promotiilor in cadrul unei vizite la Carrefour Feeria, stabilind o serie de criterii pe baza carora eficienta unei campanii poate fi urmarita, dincolo de aspectele cele mai evidente.

In plus, anul acesta SMARK KnowHow introduce si competitia Promotions Now Awards, in cadrul careia premiaza cele mai bune promotii ale anului precedent, realizate de agentii locale pentru piata romaneasca. Inscrierea, criteriile de selectie si juriul vor fi anuntate in cel mai scurt timp pe site-ul evenimentului.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 24 februarie inclusiv este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 20%.

Promotions Now 2014 este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Solutions provider al evenimentului este AdProduction.

AdProduction fost infiintata in 2002 si pune la dispozitia clientilor servicii de print outdoor si indoor, alaturi de produse de semnalistica si POSM-uri. La acestea se adauga competente – de la design la productia in house si ulterior pana la montaje in locatiile clientilor.

Creative food partner este frufru. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Catavencii, Forbes, BestJobs, Zumzi, Wall-Street, Port.ro, 24FUN, HotNews, Ziare.com, Business24, The Institute, IAA, UAPR, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune



Related