Veronica Dogaru (Orange Romania): Ne-ar placea ca voluntariatul sa nu fie doar un exercitiu corporatist

Veronica Dogaru (Orange Romania): Ne-ar placea ca voluntariatul sa nu fie doar un exercitiu corporatist

CSR-ul nu mai e de mult o optiune pentru companii, ci e o directie clara, care ar trebui sa se regaseasca in AND-ul brand-ului. Cum priveste Orange zona Responsabilitatii Sociale, ne-a spus Veronica Dogaru (Corporate Communications Manager, Orange Romania) intr-o discutie despre etica CSR-ului, despre strategia pentru 2014 si voluntariatul ca stil de viata.

Actiunile de CSR Orange
SMARK: In anii trecuti, focusul Orange in zona de CSR a fost in special pe partea de educatie si social. Cum a aratat 2013 din perspectiva asta?
Veronica Dogaru: Orange a fost printre primele companii care au avut programe de CSR, chiar daca la vremea respectiva nu se chemau asa. Am inceput inca din 1997, odata cu lansarea comerciala, cand am dat startul parteneriatului pe educatie cu Univeristatea Politehnica, care functioneaza si astazi. In 2002 a avut loc rebranding-ul (Dialog a devenit Orange) si, un an mai tarziu, s-a creat si o echipa de CSR. De atunci, am avut un filon rosu care a fost zona de educatie. Orange este un brand optimist si orientat spre viitor, asa ca a existat o asociere naturala pe zona de educatie. In timp, s-a conturat o strategie foarte clara si la nivel de grup si suntem aliniati cu strategia grupului Orange, care are 4 piloni: implicare in comunitate, consumul responsabil de energie, incluziunea digitala si siguranta copiilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related