Henkel si-a publicat raportul de sustenabilitate pentru 2013

Henkel si-a publicat raportul de sustenabilitate pentru 2013

Cel de-al 23-lea raport de sustenabilitate al Henkel prezinta realizarile cele mai importante ale companiei in domeniul protectiei mediului si al progreselor sociale pentru anul 2013. Conform unui comunicat venit de la GMP PR, realizarile incluse in analiza se raporteaza la obiectivul pe termen lung al companiei stabilit in urma cu doi ani, si anume: triplarea eficientei resurselor pana in 2030.

Strategia de sustenabilitate a Henkel se poate rezuma prin sintagma “achieving more with less”, obiectiv pentru atingerea caruia compania se concentreaza pe crearea de solutii sustenabile cum ar fi produsele inovatoare, proiectele realizate impreuna cu parteneri din diverse comunitati, industrii, si asociatii, precum si initiativele sustenabile ce ii implica pe cei 47.000 angajati ai companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related