Workshop-uri cu BBDO Russia si #ogilvychange la Promotions Now 2014

Workshop-uri cu BBDO Russia si #ogilvychange la Promotions Now 2014

Marina Clement (Behavioural Director, #ogilvychange) si Natalia Chuich (Strategic Planning Director, BBDO Russia) intregesc lista trainerilor si speakerilor de la Promotions Now 2014. Cu o viziune globala asupra promotiilor si concursurilor, ele vor oferi celor 150 de participanti la eveniment inspiratie pentru campanii promotionale de succes prin prezentarile si workshop-urile sustinute.

Natalia Chiuch este Strategic Planning Director la BBDO Russia, acoperind conturile globale Mars, VISA si Intouch Insurance, dar si conturile locale MTS si Sberbank. Lucrand cu branduri foarte mari, Natalia vede promotiile ca o parte integrata a unei campanii de amploare, ca un equity builder si nu doar ca o posibilitate de crestere a vanzarilor. Din rolul de brand keeper, Natalia se asigura ca promotia e integrata in directia strategica a brandului, aceasta fiind si tema abordata de ea in cadrul conferintei, pe 6 martie.

Despre promo building engagement va discuta si in cadrul workshop-ului, pornind de la case study-ul VISA “Scroll to Sochi”, campanie care a avut la baza un concurs cu premiu constand intr-o excursie la Jocurile Olimpice de la Sochi. Natalia va analiza felurile in care organizarea unui astfel de eveniment poate schimba perceptia consumatorului si cum pot brandurile sa capitalizeze astfel de oportunitati.

Marina Clement este Behavioural Director la #ogilvychange, agentie care combina research-ul in psihologia cognitiva si behavioural economics cu expertiza in comunicare a Ogilvy Group. Alaturi de echipa #ogilvychange, Marina lucreaza pe unele dintre cele mai mari branduri din lume (British Airways, IBM, Kimberly-Clarck) pentru a schimba mentalitatea si comportamentul consumatorilor. Marina este responsabila si pentru cresterea semnificativa a abonamentelor la The Times, aplicand multe din tehnicile de behavioural economics (pretul psihologic, aglomerarea de optiuni, superioritatea partinitoare).

Despre behavioural merchandising vom discuta pe 7 martie, in cadrul segmentului de conferinta al Promotions Now, unde Marina va oferi idei pentru schimbarea comportamentului cumparatorilor in retail.

Reprezentantul #ogilvychance va sustine si un workshop pentru aplicarea behavioural econimics in retail. Astfel, cei 15 participanti la workshop vor invata, lucrand live pe un brief, sa foloseasca un framework de aplicare a behavioural science pe brandul lor.

Cele doua workshop-uri se adauga celui sustinut in-store de Adina Andrei (Carrefour Romania) si Dan Burlacu (Ascendis). In cadrul unei vizite in Carrefour Feeria, cei doi traineri, alaturi de cei 20 de participanti, vor gasi o serie de criterii pe baza carora eficienta unei campanii poate fi urmarita, dincolo de cifrele cele mai vizibile.

Lista speakerilor este completata de nume precum: Daniel Enescu (Daedalus Millward Brown), Catalin Ciurezu (Mediapost Hit Mail), Adrian Alexandrescu (Interactions), Stefan Chiritescu (Graffiti BBDO), Nir Refuah (MRM Worldwide Romania), Corin Chiriac (Geometry Global), Lucia Ciuca (eMAG), Camelia Dau (Kinder), Mihai Gongu (GMP Advertising), Laura Nedelschi (TBWA) si Catalin Dobre (McCann Bucuresti).

Detalii despre speaker si programul evenimentului puteti gasi aici.

Pentru toti cei care se inscriu astazi este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 20%.

Promotions Now 2014 este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Solutions provider al evenimentului este AdProduction. Promotions Now 2014 este powered by Edenred.

AdProduction fost infiintata in 2002 si pune la dispozitia clientilor servicii de print outdoor si indoor, alaturi de produse de semnalistica si POSM-uri. La acestea se adauga competente – de la design la productia in house si ulterior pana la montaje in locatiile clientilor.

Edenred Romania concepe si administreaza solutii care imbunatatesc eficienta organizatiilor si maresc puterea de cumparare a salariatilor. Garantand utilizarea fondurilor strict cu scopul pentru care au fost alocate, Edenred este lider national si mondial in tichete de servicii preplatite.

Creative food partner este frufru. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Catavencii, Forbes, BestJobs, Zumzi, Wall-Street, Port.ro, 24FUN, HotNews, Ziare.com, Business24, The Institute, IAA, UAPR, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related