Oana Manole (Spa d'Or): Daca au spa, hotelurile trebuie sa sustina ideea de wellness in toate serviciile pe care le ofera

Oana Manole (Spa d'Or): Daca au spa, hotelurile trebuie sa sustina ideea de wellness in toate serviciile pe care le ofera

Oana Manole are 12 ani de experienta in management si consultanta spa, avand la activ deschiderea a 3 spa-uri Hilton (Sibiu, Oradea, Baku) si multe alte proiecte de acest fel, nationale si internationale. Locuieste la Brasov, unde conduce Spa d'Or.

Am stat de vorba cu ea despre piata spa-urilor de la noi, despre trendurile care o conduc si etapele pe care le presupune crearea unei astfel de oaze de relaxare.

SMARK: Cand si de ce ai infiintat Spa d'Or?
Oana Manole: Spa d'Or are 6 ani. S-a nascut fiindca aveam experienta si pregatirea pentru a putea duce un proiect spa de la cap la coada. Lucrasem in tara si in afara ei in management, consultanta, marketing si vanzari spa, recrutasem echipe, scrisesem un manual de servicii clienti. M-am gandit ca pot beneficia si altii de experienta mea si eu de nevoia altora de a include un spa intr-un hotel sau resort. Pe scurt, cererea a creat oferta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related