Programul de loialitate STAR a adus Bancii Transilvania peste 100.000 de carduri noi

Programul de loialitate STAR a adus Bancii Transilvania peste 100.000 de carduri noi

La 3 ani de la lansare, programul de loialitate STAR a adus bancii peste 100.000 de carduri noi, informeaza un comunicat emis de BT. 5.000 de magazine s-au alaturat Bancii Transilvania ca partenere in program, reteaua devenind una din cele mai mari din Romania. De asemenea, numarul de cumparaturi lunare achitate cu cardurile STAR a crescut cu 230% in decursul celor 3 ani, peste 70% din tranzactii reprezentand in prezent plati la comercianti.

Programul STAR se adreseaza detinatorilor de carduri de credit de la Banca Transilvania si ofera clientilor puncte de loialitate si cumparaturi in rate fara dobanda. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related