Amazon lanseaza o sectiune a site-ului specializata in comercializarea de wearable tehnologies

Amazon lanseaza o sectiune a site-ului specializata in comercializarea de wearable tehnologies

Amazon.com, cel mai mare site de cumparaturi online din lume, si-a lansat o sectiune specializata in vanzarea de wearable tehnologies, gadgeturi foarte inteligente si compacte, pe care utilizatorii le pot purta chiar pe post de accesorii. Micro-siteul lansat recent comercializeaza de la ceasuri inteligente (smartwatches) si bratari de monitorizare a activitatii fizice (fitness bands), la camere foto-video.

Produsele prezente in aceasta sectiune sunt impartite pe categorii in functie de utilizarea lor: Fitness & Wellness, Family, Kids & Pets, Healthcare, Wearable Cameras, Smart Watches. Printre brandurile comercializate se numara Fitbit, GoPro, Samsung Gear. Micro-siteul include si o sectiune editoriala, care contine articole realizate in parteneriat cu Gizmodo si un ghid de cumparaturi, care sa-i ajute pe utilizatori sa aleaga device-ul care li se potriveste. Ghidul contine si explicatii despre categoriile de produse si clipuri demonstrative.

Piata de astfel de device-uri este intr-o crestere continua. Daca in 2012 aceasta valora 2.5 miliarde de dolari, se preconizeaza ca in 2018 va ajunge la 8 miliarde.

Despre wearable tehnologies vom discuta si la conferinta Brands & Communities 2014, in cadrul workshop-ului sustinut pe 7 mai de Claudia ChirilescuCristi Ursea (Spoon Media) si Alex Badut (Grapefruit). Workshop-ul va discuta modurile prin care aceste device-uri pot fi folosite pentru a activa comunitati pornind de la trei briefuri pe care speakerii si participantii le vor rezolva impreuna.

Brands & Communities 2014 este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, antrenat de Ascendis, depozitat deEuroministorage si aromat de NESCAFE. Strategi ai datelor sunt Spoon.

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related