Amazon lanseaza o sectiune a site-ului specializata in comercializarea de wearable tehnologies

Amazon lanseaza o sectiune a site-ului specializata in comercializarea de wearable tehnologies

Amazon.com, cel mai mare site de cumparaturi online din lume, si-a lansat o sectiune specializata in vanzarea de wearable tehnologies, gadgeturi foarte inteligente si compacte, pe care utilizatorii le pot purta chiar pe post de accesorii. Micro-siteul lansat recent comercializeaza de la ceasuri inteligente (smartwatches) si bratari de monitorizare a activitatii fizice (fitness bands), la camere foto-video.

Produsele prezente in aceasta sectiune sunt impartite pe categorii in functie de utilizarea lor: Fitness & Wellness, Family, Kids & Pets, Healthcare, Wearable Cameras, Smart Watches. Printre brandurile comercializate se numara Fitbit, GoPro, Samsung Gear. Micro-siteul include si o sectiune editoriala, care contine articole realizate in parteneriat cu Gizmodo si un ghid de cumparaturi, care sa-i ajute pe utilizatori sa aleaga device-ul care li se potriveste. Ghidul contine si explicatii despre categoriile de produse si clipuri demonstrative.

Piata de astfel de device-uri este intr-o crestere continua. Daca in 2012 aceasta valora 2.5 miliarde de dolari, se preconizeaza ca in 2018 va ajunge la 8 miliarde.

Despre wearable tehnologies vom discuta si la conferinta Brands & Communities 2014, in cadrul workshop-ului sustinut pe 7 mai de Claudia ChirilescuCristi Ursea (Spoon Media) si Alex Badut (Grapefruit). Workshop-ul va discuta modurile prin care aceste device-uri pot fi folosite pentru a activa comunitati pornind de la trei briefuri pe care speakerii si participantii le vor rezolva impreuna.

Brands & Communities 2014 este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, antrenat de Ascendis, depozitat deEuroministorage si aromat de NESCAFE. Strategi ai datelor sunt Spoon.

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Blue Idea

Totul a inceput in 2002 cu un concurs de recunoscut reclame (acum pe nume AdPlay). Am inceput apoi sa dezbatem creatiile si soarta publicitatii pe forumul IQads. Curand, am simtit nevoia sa scoatem mai bine in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related