The Alternative School for Creative Thinking a finalizat semestrul Cannes

The Alternative School for Creative Thinking a finalizat semestrul Cannes

Briefuri rezolvate in 24 de ore, prezentari care te tin treaz sambata dimineata, munca in echipa sunt cateva ingrediente care au stat la baza cursurilor The Alternative School for Creative Thinking. Calificarea pentru competitia Cannes Lions a reprezentat motivatia pentru cei peste  40 de concurenti inscrisi la scoala.

Timp de 8 saptamani, studentii au  putut participa la cursuri de PR contemporan si design, la intalniri dedicate strategiei si mecanismelor de gandire creativa, precum si la o catedra noua de cyber.

Pentru cursul de PR au fost prezenti in calitate de speakeri:  Alina Damaschin, Crenguta Rosu, Oana Bulexa, Hortensia Nastase, Ioana Manoiu sau Monica Jitariuc. Printre mentorii de la cursul de Design s-au numarat Andres Vergara, Alex Haidamac, Ioana Halunga, Gabriel Mihai Botarel sau  Alina Rizescu, in vreme ce la cursul de Cyber sau la intalnirile de strategic thinking au prezentat Nir Refuah, Mihnea Gheorghiu, Raul Mandru, Laura Nedelschi sau Cristina Oncescu. Intreg programul scolii a fost orchestrat de initatoarea lui, Teodora Migdalovici, cea care reprezinta de noua ani festivalul Cannes Lions in Romania.

Pe parcursul celor 2 luni, participantii au avut de rezolvat in echipa sapte briefuri. Provocarile au constat de la strategii de promovare pentru cartierul Rahova pana la design de produs, repozitionari de brand sau campanii integrate de comunicare. Rezolvarile creative au venit de la participanti formati in agentii si institutii ca TBWA, Golin Harris, The Practice, Geometry Global, Rogalski Damaschin PR, Lowe & Partners, Digital Star, The Mansion, Rizi Design, Opera Romana, Media Concept Store.

La final, s-a tras linie si s-au ales echipele care vor reprezenta Romania la competitia internationala Cannes Lions.  Numele celor calificati pentru competitiile de PR Young Lions, Design Young Lions, Cyber Young Lions, dar si al studentului care va reprezenta Romania la Roger Hatchuel Academy urmeaza sa fie anuntate in cadrul RUN-Romanian Agencies for Cannes, un preview al lucrarilor romanesti inscrise la Cannes Lions.  RUN PROJECT-CANNES PREVIEW va avea loc in parteneriat cu BIZ si se va tine la Galateca pe 5 iunie.

Context
The Alternative School for Creative Thinking a acumulat rezultate la scara internationala. Peste 1000 de studenti au participat pana in prezent la cursuri, iar cei mai buni dintre ei – peste 200 -  au fost trimisi la specializari in cadrul unor competitii internationale precum Dubai Lynx, Cannes Lions sau Eurobest. Cel mai recent premiu obtinut de o echipa participanta la scoala a fost aurul castigat de Alex Haidamac si Natalia Sfetcu la competitia Young Lions Design in 2013 (gasiti un interviu cu ei aici).

Inscrierile pentru un nou semestru vor avea loc de la jumatatea lunii iulie.

Teodora Migdalovici este Ambasador Cannes Lions in Romania si fondatoarea The Alternative School for Creative Thinking (2005), dezvoltand strategii de ambasadoriat pentru Romania Creativa pe parcursul ultimilor zece ani. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related