Companiile din media si divertisment – la cel mai inalt nivel al optimismului in privinta finantarii din ultimii 5 ani

Companiile din media si divertisment – la cel mai inalt nivel al optimismului in privinta finantarii din ultimii 5 ani

Accesul mai usor la credite si finantare, cresterea valorii actiunilor si stabilitatea pietei permit acum companiilor de media si divertisment sa reia ritmul implementarii planurilor lor strategice. Companiile de media si divertisment sunt mult mai increzatoare in revenirea economiei globale, potrivit celei de-a zecea editii a raportului Ernst & Young Capital Confidence Barometer: Media & Entertainment, bazat pe un sondaj derulat in randul executivilor seniori, spune un comunicat emis de DC Communication.

64% dintre executivi considera ca starea economiei globale se imbunatateste, in comparatie cu un procent de 59% inregistrat cu un an in urma. Executivii sunt mult mai increzatori in posibilitatea de incheia tranzactii in 2014 - 33%, comparativ cu 23% cu un an in urma. Coroborand acest optimism cu reducerea decalajului de evaluare, se anunta o perioada favorabila derularii si finalizarii de tranzactii in aceasta industrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related